Наука и друштво

Протојереј Саша Петровић: Протестантизам источног обреда, деструктивни утицај Архиепископа Елпидофора на православље у Америци

Протојереј Саша Петровић: Протестантизам источног обреда, деструктивни утицај Архиепископа Елпидофора на православље у Америци

Говор са Међународне конференције Блокада агресије на цркву: ОДБРАНА ПРАВОСЛАВЉА, која је одржана 26. августа 2024. године у БТА, Софија, Бугарска

Протојереј Саша Петровић

Међународна конференција у Бугарској: Блокада агресије на цркву – ОДБРАНА ПРАВОСЛАВЉА – CENTAR ZA GEOSTRATEŠKE STUDIJE (geostrategy.rs)

Ваша Преосвештенства, часни оци и уважени учесници ове конференције, ПОМАЖЕ БОГ!

Велика ми је част и задовољство што имам прилику да учествујем на овој значајној конференцији и овом приликом желим да поздравим Његову Светост Патријарха Бугарског господина  Данила и да му честитам на избору . Долгоденствуј Свјатјејшиј Владико и на ползу бугарског православног народа, као и васцелог православља. Такође желим да се захвалим Центру за Геостратешке Студије за организовање ове итекако важне конференције, као и за част која ми је указана.

Православље представља последњу брану успостављању Новог светског неолибералног – постхуманистичког Антихристовог поретка, у којем цела планета земља треба да буде претворена у савршено уређен логор у којем ће 1% енормно богатих имати потпуну контролу над поробљеном већином, тојест над онима који преживе све лабораторијски направљене болести, ратове и револуције, као и такозване вакцине. Зато не треба да нас чуди што поједини високи функционери НАТО-а и Пентагона отворено говоре да Православље представља претњу њиховом планираном Светском поретку. Сведоци смо небројених спољних удара и притисака на све већински православне земље и народе. Ударна песница глобалистичке кабале представља такозвани  Трансџендер ЛГБТ – плус, , покрет који треба да разбије православни етос и на првом месту уништи породицу као основну ћелију људског друштва. Овај покрет има за циљ да уништи сваки национални, етнички, верски, па и  полни идентитет, да би на крају имали безобличну масу која прихвата сваку врсту тираније, без способности да разликује добро од зла.  Другим речима Сатана жели потпуно раз-човечење људског рода, а самим тим и уништење Божијег лика по којем је човек саздан.

Ови спољни притисци су огромни и потпомигнути су неограниченим количинама новца, имају аполитну подршку мас-медија, па неретко и влада које се налазе на челу православних земаља Балкану, а које се понашају као марионете у рукама глобалиста. Но међутим, много опаснију претњу по Православље представљају они који изнутра раде на разбијању Православне Цркве, на уништењу православног етоса, догматског и моралног учења, једном речју они веома предано раде на уништењу Цркве као Богочовечанске институције.

У овом излагању обратићемо пажњу на деструктивно деловање првојерарха Цариградске патријаршије за Америку Архиепоскопа Елпидофора, који се по узору на свог духовног оца и поглавара Патријарха Вартоломеја, потпуно ставио у службу сила таме које имају за циљ уништење Православне Цркве и зацарење Антихриста.

Током свог шестогодишњег управљања Грчком Америчком  Архиепископиком (ГА) Архиепископ Елпидофор је направио бројне кораке и дао разна саопштења која су у суштој супротности са учењем Православне Цркве које је засновано на Св. Писму и Св. Предању, а које је формулисано на Васељенским саборима и делима Св. Отаца.

У овом излагању изнећемо доказе у којима Арх.Елпидофор јавно и отворено заступа озакоњивање абортуса, подржава содмију и гази све моралне хришћанске принципе,  износи похвале масонерији, љуби руку римском папи, како отворено исповеда јерес перенијализма, тојест учења да све религије имају пуноћу истине која их води ка Богу, само на различите начине; како безобзирно гази сва правила и каноне и још много тога.

Такође, упоредићемо како се учења и изјаве Арх. Елпидофора косе са учењима која су нам непогрешиво предата  од Васељенских Сабора, кроз Св. Каноне и саборно призната учења Св. Отаца.

Читаво предавање оца Саше Петровића погледајте на следећем линку:

Јеретичко учење Арх. Елпидофора о перенијализму

У свом обраћању на Међународном самиту слободе религије 2021 год.

Арх.Елпидофор је изјавио: ”Када уздигнете једну религију изнад осталих, то је као да сте одлучили да постоји само један пут до врха планине. Али уистину ви једноставно не видите мноштво путева које воде до исте дестинације, јер сте окружени стенама предрасуда које вам заклањају поглед”

Он је такође написао говор који је прочитан на отварању највећег хиндуистичког храма у Америци, у којем каже: ”Овај хиндуистички храм представља свето место. Шаљем вам своје честитке и благослов за успех и процват овог светог подухвата”

Ова изречена богохулства су у директној супторности са речима Господа Исуса Христа који каже: ”ЈА сам Пут, Истина и Живот; нико не долази Оцу осим кроз мене”. (Јн.14:6)

А Св. Јован Богослов нас поучава у својој Првој Саборној посланици речима:” А сваки дух који не признаје да је Исус Христос у тијелу дошао, није од Бога, и то је дух Антихриста, за којега сте чули да долази, и сада је већ у свијету” ( прва Јн. 4:3)

Пророк Давид нам казује у 96. псалму да су богови незнабожачких народа демони, а Св. Апостол павле то потврђује у својој Првој посланици Корнинћанима (10:20) ”Оно што незнабошци жртвују, демонима жртвују, а не Богу”. Можемо ли замислити неког од Св. Апостола како присуствује свечаности отварања незнабожачког храма и у својој беседи каже да је то место свето?!

Подржавање абортуса

Ово је део беседе коју је Арх. Елпидофор произнео2022. на годишњем ”Маршу за живот” који је одржан против ужасног греха чедоморства који је постао тако честа појава не само у Америци, него и у многим православним земљама. Арх. Елпидофор је изнео бизарне и збуњујуће ставове који се могу једино протумачити  да је абортус грех и нешто што није идеално и да никада не би требало да буде озакоњен: Сваки живот је достојан наше молитве и заштите, било да је у утроби или у свету. Такође, у исто време, ми потврђујемо наше поштовање према аутонимији жене (женског тела) Оне су те које доносе живот на овај свет. Крос своје оваплоћење, наш Господ Бог и Спаситељ Исус Христос је узео на себе људску природу кроз своје зачеће у утроби Дјеве Марије. Дјвева Марија је слободно одлучила да га донесе на овај свет и Бог је поштовао њену слободу.” Ако постоје неке сумње у став Ар.Елпидофора по овом питању, ове скандалозне изјаве се налазе на званичној веб страници грчке архиепископије, као и на његовим личним налозима на друштвеним мрежама.

Исте те године Архиепископ је изјавио: ”Абортус постоји већ хиљадама година и Црква га никада није подржавала. Али у исто време , ми верујемо у  личну слободу сваке људске личности. По општем правилу, жене носе цео терет рађања и гајења деце, док мушкарци, који су иначе директно укључени у процесу зачећа, не носе исти терет. Зато морамо подржати право жена и њихову слободу воље у доношењу одлука о репродукцији”.

Као што сви можемо запазити, Арх.Елпидофор нигде не користи реч убиство, или чедоморство, већ износи двосмислене изјаве у исто време прихватајући светињу живота и законску слободу жена да доносе одлуке о томе да ли ће родити дете или не. Ако је абортус убиство, како је могуће подржавати његово озакоњење у световном законодавству?

Давање Св. Причешћа неправославним

Народна изрека каже да се грех за грехом ваља, па када се пређе једна црвена линија, онда се свака друга прелази још лакше. Архиеп. Елпидофор је допустио свештеницима грчке Архиепископије да причешћују инославне супружнике који су браку са православнима.

”Питао сам се како могу да понудим свету тајну брака хришћанину који није члан моје цркве, а то је оно што чинимо у такозваном мешовитом браку када прихватамо верника из неправославних цркава. Лично, ја бих им дао и Св. Тајну причешћа, оним (инославним) супружницима који су ушли у мешовити брак у православној цркви”. Ово је нешто што никада и нигде није било допуштено у Православној Цркви јер они који се причешћују из исте чаше, морају имати и исту веру. Причешће из исте чаше, представља највећи степен једниства.

Спорне и проблематичне пастирске одлуке

Ахиеп. Елпидофор има дугачку историју у доношењу спорних и проблематичних пастирских одлука. Док смо у претходним доказима видели да се Архиеп. Елпидофор залаже за поштовање слободне воље у доношењу личних ”здравствених ”одлука по питању абортуса, када се ради о тој истој слободи по питању вакцина, на које су милиони људи били приморани мимо своје воље, Архиепископ  има сасвим другачији став, па је тако у септембру 2021 године забранио свештеницима своје архиепископије да било којем вернику издају потврде о изузећу од експерименталне и опасне вакцине, иако су имали право на изузеће по америчким законима о верским слободама.

На својој седници Св. Синод Грчке Архиепископије  донео је одлуку у којој се каже: ”Иако неки људи могу бити изузети од вакцине на основу медицинских разлога, у православној цркви за њене вернике не постоји изузеће за било коју вакцину на основу верских разлога , укључујући и за вакцину за корона вирус. Из тог разлога, писма-потврде за изузеће од вакцине на основу верских разлога које издате од стране свештеника Архиепископије за Америку немају никакве важности, и свештеници не могу издавати такве потврде никоме, из било којих разлога

Немогуће је да Архиеп. Елпидофор није знао да ће због ове забране многи чланови његовог духовног стада изгубити посао, као што се и десило. Истине ради, треба рећи да он није био једини епископ који је овако поступао. Било их је много у свим јурисдикцијама. Слободно могу закључити да су православни за време План-демије корона вируса пропустили историјску шансу да практично и јавно посведоче своју веру и обрате милионе Американаца у православље. Скоро свакодневно добијао сам захтеве од људи из разних православних јурисдикција са свих страна Америке.  Свима који су тражили сам изашао у сусрет и потврда коју сам им издао је помогла скоро свима да задрже свој посао , сачувају аутономију свог сопственог тела и да се спасу од тог зла које је покосило многе младе животе.

Измена у начину причешћивања

Архиеп. Елпидофор био је ватрени заговорник увођења до сада невиђених промена у начину причешћивања за време Ковид план-демије, па су тако широм Грчке Архиепископије веома брзо и агресивно уведене ”превентивне санитарне мере”, чак и више од оног што је медицинска струка захтевала. Држање дистанце, обавезне маске и посебне кашичице за причешће постале су обавеза у свим храмовима под његовом јурисдикцијом. У неким парохијама ишли су толико далеко да су на улазу у храм мерили температуру и имали су редаре који су ”непослушне” вернике буквално физички удаљавали са богослужења.

”Инструменти које користимо за време причешћа су земаљски инструменти. Ако ставим металну кашичицу у своја уста, та иста кашшичица може да пренесе вирус или било коју другу болест”. И док је  Арх Елпидофор и даље тврдио да верује да Св.Причешће не може пренети ни једну болест, кашичица, по њему, ипак може.

Не само да се кашичица умаче у пречисту крв Господа Исуса Христа после сваког причасника, него из Јеванђеља видимо да је крвоточива жена добила исцељење додирнувши само део Христове одеће, која је била у директном контакту са Његовим телом – дакле исцељење јој је дошло кроз физичку материју која је била у додиру са Његовим телом. Ако заиста верујемо да је Св. Причешће истинско тело и крв Господа Исуса Христа, онда је немогуће и помислити да физички инструмент којим се служимо за примање истог, може бити преносилац било какве болести.

Екуменске заједничке молитве са јеретицима

Иако Свети канони веома јасно и децидно забрањују заједничке молитве са јеретицима, они се бескрупулозно газе од стране екумениста који под паролом љубави и заједништва релативизују православне догмате и чак јавно исповедају давно осуђене и анатемисане јереси. И овде Арх. Елпидофор предњачи више од осталих и прелази многе црвене линије, па је тако веома често виђен како се моли са јеретицима, па чак и са нехришћанима. У марту 2024 године сусрео се на заједничкој молитви са поглаваром Украјинске Унијатске Грко-католичке ”цркве” Познат је по фанатичној подршци украјинским нео-нацистичким расколницима који заједно са украјинским властима отимају храмове, пребијају епископе, и убијају свештенике и вернике канонске Украјинске Православне Цркве.

У беседи коју је произнео 2019 године у храму Св. Димитрија у Асторији, Њујорк, Арх. Елпидофор је рекао да су Копти, Јермени и Индијци који одбацују Халкидонски Сабор браћа, а не јеретици и да имају апостолско прејемсво: ”Ко је јеретик? Да ли се то односи на оне цркве које нису православне? Не то није оно што Апостол Павле овде мисли. Него, јеретик је букач, онај који прави проблеме. Онај који дели људе и уноси поделе, онај који уноси мржњу. Ово је јеретик. Остала браћа Хришћани који нису православни, нису јеретици. Они су наша браћа, они су Хришћани”.

Једанаестог јуна 2021 Арх. Елпидофор служио је Литургију у епископалном храму Св. Вартоломеја у Менхетну, Њујокј. Ова ”црква” је позната по ватреној подршци ЛЏБТ-кју покрету и на свом званичном вебсајту има страницу посвећену својим геј члановима. Само 5 дана пре него што је Елпидофор служио литургију у овом храму, извршено је ”свечано освећење” ЛЏБТ прајд заставе која је постављена на улаз храма.  Улазећи у храм Елпидофор је дакле  прошао испод заставе која симболизује содомију . У својој беседи рекао је да је ” екуменски циљ зидање мостова, уместо подизања зидова што је срж значења бити Хришћанин”.

Архиепископ Елпидофор у друштву мрачних људи

Арх. Елпидофор је познат и по томе што се често виђа са људима  који су не само сумњивог морала, него су јавно декларисани масони и хомосексуалци и који се јавно противе моралном и догматском учењу Православне цркве.

У видео формату благословио је конвенцију Демократске странке која је за свог председничког кандидата изабрала Џо Бајдена. Свима је познато да је Бајден страсно подржава абортус, трансџендеризам, геј бракове и друге ствари које су гадне пред Господом. Не само што му је Елпидофор  јавно дао политичку подршку, него је изразио мишљење да је ”Председник Џо Бајден човек вере који је веома осећајан за ствари које се тичу верских слобода”.

2023 године Елпидофор је одржао поздравни говор на самиту америчких обавештајних служби у Вашингтону. Такође, архиепископ Елпидофор је написао предговор грчкој верзији књиге ”Ну о’политики” чији је аутор Николас Лаос- мастер масон, који је такође написао друга мрачна дела као ”Просветитељство Слободне Масонерије у контексту модерног и усавршавање обреда символичне масонерије”.  ”Шта значи бити илуминат”; ”Слободна масонерија, Светски поредак и мисаони ратови”.  Доктор Лаос, који за себе каже да је експерт западне езотерије, такође ради као консултант многих међународних обавештајних служби.

Фото: Елпидофор на самиту америчких обавештајних служби у Вашингтону

У предговору гореспоменуте књиге, Арх. Елпидофор каже: ” Са великом радошћу и задовољством прочитао сам ово дело  изузетног интелектуалца Николаса Лаоса у области филозофије, теологије и политике. Ово светло дело је испуњено академском строгоћом и великом смелошћу. Целом својом душом честитам Николасу Лаосу на његовој оштрини којом је написао ово дело које попуњава велику празнину која је постојала у области философије, теологије и политике”.

Још 1933 године Јеладска црква званично је осудила масонерију, па у свом званичном саопштењу каже да ”између хришћанства и масонерије стоје неспојиве супротности” да је масонерија ”лажни и анти-хришћански систем” као и да је масонерија у поређењу са хришћанском вером  ”сасвим другачија, посебна и страна идеологија ”. Али, као што смо до сада видели много пута, Арх.Елпидофор се много не обазире на учење цркве, па чак ни Грчке.

У јулу 2020 Арх. Елпидофор придружио се маршу који је организовала марксистичка организација ”Блек лајвс меттер” и то само дан након што је у Лас Вегасу убијен полицајац грчког порекла од чланова истоимене терористичке организације.

Априла 2024 године Елпидофор примио је у својој резиденцији у Њујорку Стефаноса Каселакиса о којем је написао на свом Твитер налогу :” са задовољством сам примио опозиционог лидера Стефаноса Каселакиса, који је дете наше породице, који поштује вредности и улогу наше цркве. Пожелео са му успеха у његовим залагањима за прогрес у нашој вољеној Грчкој” 

Господин Каселакис је јавно декларисани хомосексуалац и кључна политичка личност која се залаже за озакоњење геј бракова. Зар се за такву особу може рећи  да ”поштује вредности православне цркве”!?

Међутим, ово није први пут да Арх.Елпидофор хвали представнике и активисте ЛЏБТ-кју покрета.

2022 године говорио је у Центру за Православне Хришћанске Студије при Фордхам универзитету. Ова група ”православних” теолога се отворено залаже за благосиљање геј бракова у православној цркви и објавила  је бројне текстове на ову тему на свом вебсајту ”Јавно Православље”. Заменик директора ове институције Константин Папаниколау, отворено и без икаквог устезања позива црквене вође да признају геј бракове као свете заједнице исто као и брак између мужа и жене. На првој слици видимо како Папаниколау стоји иза Елпидофора, а на другој слици видимо епископа СПЦ Иринеја Добријевића у друштву истоименог про-ЛЏБТ теолога. По мишљењу Елпидофора, Папаниколау је ”интелектуалац пар-екселанс” па зато изражава и своју захвалност Фордам универзитету што и себи гаји ” животом испуњени Центар за Православне Хришћанске Студије, који гаји и промовише наша заједничка настојања Хришћанског јединства”.

Крштавање деце коју су усвојене од два хомосексуалца

Поред свих до сада наведених скандала које је починио Арх. Елпидофор, врхунац свих сатанских саблазни представља крштење које је обавио у једном храму у предграђу Атине. Наиме два богата хомосексуалца грчког порекла Евангело Бузис и Петер Дандас усвојили су сва дечака које је Арх. Елидофор крстио на територији која је под јурисдикцијом Јеладске цркве, и то без благослова и допуштења надлежног епископа, који није знао какво крштење ће се обавити.

Наравно овај скандалозни чин изазвао је читаву лавину негодовања како у Грчкој, тако и у васељенском православљу, па и у самој Грчкој Архиепископији у Америци. Сви су схватили да је овим чином крштења двојице дечака који су усвојени од стране два содомита, Арх.Елпидофор ретроактивно конвалидирао њихову богомрску везу, коју они називају брак. Овим чином су у ствари отворена врата будућем чину венчавања истополних бракова и усвајања деце. У неким парохијама под јурисдикцијом Арх. Елпидофора геј парови јавно приступају Св. Причешћу и то заједно, а прича се да се  за богате геј парове венчања обављају тајно, на егзотичним дестинацијама  и наравно уз добру напојницу. Лично сам имао увид и у текст тог богомсрског и содомистичког чина ” геј венчања”, али сам тај текст на жалост изгубио заједно са старим компјутером који се покварио.

Наравно, Елпидофоров одговор је био да је он само обавио крштење на које свако има право: ”Наша Хришћанска вера нас учи да Бог воли сву своју децу и да међу њима не прави никакву разлику по било којим критеријумима. Можда вам није довољно познато, али Црква не лишава, и у случају малог детета, не може  никога лишити Св. Тајне  крштења”.

А када су га упитали за мишљење за озакоњење геј бракова у Грчкој, одговорио је: ”Допустите ми да цитирам Св. Писмо:” Подајте ћесару ћесарево. Ми теолози данас не можемо одржавати наше ставове гледањем само у прошлост, колико год да је она света и славна. Такође, морамо уважавати савремене развитке у науци, медицини и психологији”. Ако би се руководили по овој логици коју поставља Арх. Елпидофор, онда нема никаквог разлога да свештеници не иду од врата до врата и не крштавају децу атеиста, муслимана, будиста, или пак сатаниста. Каква је сврха крстити дете, па га онда буквално предати у канџе зверима, који ће их сексуално злостављати и васпитати да буду безбожници и содомити?

Знамо да и за крштење морају постојати неки предуслови –  код одраслих вера и покајање, а код деце, кумови морају бити примерни православни хришћани, док у овом случају један од кумова уопште није ни православне вере.

Непоштовање канонских одлука других епископа и јурисдикција

Пошто олако гази свете догмате и морално учење православне Цркве, не треба да нас чуди то што Арх. Елпидофор, по узору на свог поглавара и духовног оца Вартоломеја, уопште не поштује канонске одлуке других епископа и јурисдикција, па тако под свој омофор сабира канонски валидно рашчињене клирике. Овде ћемо навести само неколико случајева:

  1. јула 2023 године, Арх. Елпидофор је хиротонисао у чин епископа Теофана Коџу, одбеглог проблематичног клирика Албанске Православне Цркве којем је претило рашчињење, који је на хиротонији прочитао Символ вере са додатком Филиокве. Протести Св. Синода Албанске цркве нису имали никаквог ефекта.

2022 године Архиепископ Елпидофор формирао је такозвани ”Словенски викаријат” Цариградске патријаршије за Америку и у њему је сабрао све канонски рашчињене клирике Руске Заграничне цркве. Поставља се питање – зашто уопште постоји ”Словенски викаријат” када на простору Сједињених Држава већ постоје Руска, Србска и Бугарска православна црква? Са којим циљем?

Најконтроверзнији међу  овим клирицима је Александар Беља који је, пошто је ухваћен и фалцификовању потписа у жељи да постане епископ, рашчињен од стране РЗгЦркве. Његов брат је такође оптужен за трговину ”белим робљем” од којих су највећи број биле жене. Наравно, све ово Арх. Елпидофору није представљало никакав проблем, па је после пријема ових клирика под своју јурисдикцију најавио хиротонију Беље у чин епископа за ”Словенски викаријат”. Међутим, ова најава Елпидофора наишла је на снажно противљење осталих канонских епископа на простору Сједињених држава, који су у свом писму запретили да ће уколико до тога дође, иступити из заједничког радног тела-  Сабора Америчких Православних Канонских епископа. Писмо су потписали епископи Србске, Румунске, Бугарске и Антиохијске православне цркве. Арх. Елпидофор је у свом одговору одбацио претње осталих епископа, али још увек није хиротонисао Бељу у чин епископа, нити је пак одустао од своје намере.

Закључак

Из свега приложеног види се да Арх. Елпидофор темељи своје ставове на неправославној и нео-папистичкој доктрини  о примату Цариградског патријарха над осталим помесним црквама. По овом лажном учењу и погрешном тумачењу 28. канона Четвртог Васељенског Сабора, Цариградски Патријарх је ”Први без равних” (Primus sine paribus) а не како је то било до пре 100 – 150 година ”Први међу  равнима” (Primus inter pares) Његова јурисдикција се тобоже протеже на територије осталих аутокефалних цркава, и он има ексклузивно право давања и одузимања аутокефалије, те према томе он – Цариградски патријарх ј не подлеже ни једном суду и све му је допуштено. Из свега наведеног чигледно је да Арх. Елпидофор није православни епископ и  да целу своју Архиепископију води у духовну погибао, док изнутра разара већ пољуљано јединство православне цркве. Поставља се питање за све Помесне Православне Цркве – докле ће се овакво стање толерисати? Докле ће се заједнички саслуживати са клирицима ове  квази-црквене анти-православне, политичке и секуларистиичке  групације ?  Када ће се сазвати Помесни или Свеправославни Сабор који ће судити јеретицима и васпоставити канонски поредак и јединство православних хришћана? И питање за крај гласи : да ли за нас православне уопште постоје црвене линије?

Х В А Л А

Извор: Центар за геостратешке студије

29. август 2024.

 

 

 

 

 

author-avatar

About Центар за геостратешке студије

ЦЕНТАР ЗА ГЕОСТРАТЕШКЕ СТУДИЈЕ је невладино и непрофитно удружење, основано у Београду на оснивачкој скупштини одржаној дана 28.02.2014., у складу са одредбама чл.11. и 12. Закона о удружењима (»Службени лист РС«, бр.51/09). на неодређено време, ради остваривања циљева у области научног истраживање геостратешких односа и израде стратешких докумената, анализа и истраживања. Удружење развија и подржава пројекте и активности које су усмерене ка државним и националним интересима Србије, има својство правног лица и уписано је у регистар у складу са Законом. Мисија Центра за геостратешке студије гласи: „Градимо будућност, јер Србија то заслужује: Вредности које заступамо утврђене су кроз нашу историју, културу и традицију. Ми се држимо тога да без прошлости нема ни будућности. Из тог разлога да бисмо градили будућност морамо да знамо нашу прошлост и да негујемо нашу традицију. Праве вредности су увек утемељене, а будућност се без тог темеља не може градити у добром смеру. У времену преломних геополитичких промена, од кључне важности је да направимо мудар избор и донесемо правилне одлуке. По страни треба оставити све наметнуте и искривљене идеје и вештачке нагоне. Чврсто верујемо у то да Србија има довољно квалитета и потенцијала да без обзира на претње и ограничења, сама определи своју будућност. Ми смо посвећени српском становишту и праву да сами одлучујемо о својој будућности, при том имајући у виду чињеницу да је историјски гледано било много изазова, претњи и опасности које смо савладали “. Визија: Центар за геостратешке студије тежи томе да постане једна од водећих светских организација у домену геополитике. Такође, жели да се позиционира као домаћи бренд. Настојаћемо да заинтересујемо јавност у Србији за међународне теме и окупимо све оне који су заинтересовани за заштиту државних и националних интереса, јачање суверенитета, очување териотријалног интегритета, очување традиционалних вредности, јачање институција и владавине права. Деловаћемо у правцу проналажења истомишљеника, како у домаћој тако и у светској јавности. Усресредићемо се на регионалну сарадњу и повезивање сродних НВО организација, како на регионалном тако и на међународном нивоу. Покренућемо пројекте на међународном нивоу за подршку репозиционирања Србије и очувања територијалног интегритета. У сарадњи са медијским кућама реализоваћемо пројекте који су усресређени на ове циљеве. Организоваћемо едукацију заинтересоване јавности кроз конференције, округле столове и семинаре. Настојаћемо да пронађемо модел за развој организације који би омогућио и финасирање активности Центра. Изградимо будућност заједно: Уколико сте заинтересовани да сарађујете са нама, или да помогнете рад Центра за геостратешке студије, молимо вас да нас контактирате путем електронске поште: center@geostrategy.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *