编辑的选择, 科学和社会

保罗Botić:Antemurale Christianitatis

Папа и не мора посетити Србију. Папистички дух дуализма по Србији и српским земљама деценијама институционализовано чинодејствује, надзире и кажњава

Павле Ботић (Извор: Јутјуб)

Новојављени истиновидац, Преподобни Ава Јустин Ћелијски, указује да у историји људског рода постоје три главна пада: Адамов, Јудин и папин[1]. Уколико у земаљском царству папоцезаризма место Безгрешног Богочовека заузме Vicarius Christi (заменик Господа Христа, свегрешни човек, папа!), онда овакав окултни процес можемо назвати разоваплоћењем Богочовека Христа![2] Јер, ниједна јерес није тако радикално и тако интегрално устала против Господа Христа и Цркве Христове као што је то урадио папизам кроз догмат о непогрешивости папе, човека.[3]

Према логосном тумачењу Жарка Видовића Први и Други светски рат на српском етничком простору били су, заправо, верски крсташки ратови против Православља и српског народа на Балкану[4]. Силни и организовани злочини над српским цивилима у Првом и Другом светском рату најбоље доказују верски карактер ових похода на српски народ на балканском полуострву. Срби су једини народ којег јеретичка римокатоличка црква никада није трпела на „свомеˮ папоцезаристичком тлу. Зато папска светска црква стављајући се у службу панонског крсташког римокатолицизма, antemurale christianitatis, на српски народ баца анатему![5]

На заветни српски народ у Новом веку не насрће само германски и венецијански римокатолички папоцезаризам и прозелитизам. Православна вера српског народа, то јест завет српског народа са Господом Христом, угрожен је и изнутра, од српске грађанске класе. Наиме, српски завет по заветном расуђивању Жарка Видовића, савршено се усклађује са племенско-задружном народном организацијом, јер је карактер завета монашки![6] Насупрот пастирско-ратарском моделу српске народне заветности, нововековно српско грађанство (трговци, чиновници, крупне занатлије, интелигенција)формирано вредностима европског хуманизма, рационализма, прогреса, материјализма или индивидуализма у градовима, одбацује Светосавски и Косовски завет српског народа и  Српску православну Цркву:

„Сав презир који је грађанство гајило према Српској православној Цркви – од Доситеја до Милоша Црњанског – и сав онај Видовдански култ јунаштва (паганског!) јесте презир према једној установи зато што то није установа моћи, било моћи војне, оружане, јуначке, било моћи економске, било политичке или просветитељске моћи знања и науке.ˮ[7]

Речју, језички Срби-грађани немају црквену свест о своме духовном или националном идентитету, и као такви не осећају се ни верницима Српске православне Цркве, ни припадницима српског народа. Примера ради, српско грађанство јужне Угарске у потпуности пристаје на доситејевски, секуларни концепт нације.

II

Злодуховна римокатоличка теологија Августина и Томе Аквинског верује да је и зло у својој суштини Божанство, исто онако како је Божанство уистину Добро[8]. Овакав верски дуализам има поверења и у Зло и у Добро као еманације божанскога духа. Римокатолички дуализам допушта обожавање Зла као Божанства равног Божанству Добра. Од дуализма као магијског компромиса између два „равноправнаˮ Бога, Христа и Сатане, потиче и религиозна легализација папоцезаристичког идолопоклоничког култа царства земаљског: царске државе, моћи, власти, земаљских институција, идеологије, политике, делâ људских руку, великих градова, имовине, поседа, капитала, цивилизације, културе, науке.[9] Да би дуализам вере заживео било је неопходно догматизовати папску теологију, и учинити је „непогрешивомˮ. Латинска јеретичка црква и „непогрешивиˮ папа, прејемственик покајања апостола Петра и „заменикˮ Христов, поседници су„истинâˮ једине „непогрешивеˮ људске науке, човекобожне теологије:

„Дуализам је зачет у западној теологизацији историје, државе и права: још са Августином (354-430). Са том теологизацијом задржан је у потпуности онај властољубиви дуализам старог Рима, само што је он сада прерушен у хришћанство: сам Христос је узет као божанство које даје пуномоћ за оснивање ̕Божанске државе̕! Сам Христос узет је за ̕све до ка̕да човек није слободан. Тако поступити према Христу може, заиста, само Велики Инквизитор. А то је страст властољубља, најдубљи греховни пад човеков. Јер дуализам је вера у којој свој рационални ослонац тражи властољубље. Дуализам (теологизација историје, државе и права, западна философија) је само рационализација страсти властољубља моћних, и слабости поданика који желе да се лише савести и личне одговорности…ˮ[10]

Тако је идеолошким процесом теологизације сам дуализам заоденут хаљином хришћанства које носи крст и понуђен као „хришћанствоˮ![11] Многи радознали људи који столећима не примају хришћанство, заправо не примају зловерје дуализма!

Нарочито у двадесетом и двадесет и првом столећу верски дуализам ће од стране политичког и духовног Запада српском народу бити наметан као елементарно средство посветовњачења Срба и унутрашњег разоваплоћења Српске православне Цркве. Наиме, српски сељачки синови учећи се благочестију по европским и српским универзитетима, а лишени манастирског послушања, страха Божијег, опита, трпљења, покајања, подвига праве вере, борбе против сопствене огреховљености…, на универзитету су у своје биће примали неблагословено грађанско хришћанство верског дуализма, то јест „могућностˮ амбивалентног служења Христу и мамону[12]. Јер, дуализам негира православну веру, а универзитет негира Христову Цркву!

По повратку у отаџбину прихватајући се свештеничког позива, српски академски хришћани, проповедници грађанског хришћанства, несвесно су српском народу постајали antemurale christianitatis! Уверени у сопствену службену правоверност нису се причешћивали Општеобавезним, Неизменљивим, Богооткривеним и Црквеним Свештено-догматским истинама. Подвижници хришћанског дуализма поставши део српске црквене јерархије од православног српског народа нису тражили ни послушање јеванђелским заповестима Христовим, ни апостолску праву веру којом је Свети Сава заветовао српски народ, ни ношење крста свога спасења, већ само послушање јерархији! Истовремено, хиротонисани баштиници хришћанског дуализма кренули су у процес оцеђивања комарца и прождирања камиле. Отпочели су проповед духовне науке које у Јеванђељу Христовом нема! Њихова проповед и није дело вере, већ ствар „безгрешнеˮ теолошке професије која се темељи на акривичној савремености Цркве и икономичној надвремености овога света; на староадамовском домостроју самопокајања и самоспасења; на екуменској светолеранцији према сопственим телесним и умним страстима; на дуализму заједнице љубави између земаљског и Небеског Царства! Речју, првосвештеницима хришћанског дуализма Небеско Царство Божије без активног служења слави овога света само је апсурд, парадокс и негација реалности!

С друге стране, Оваплоћени Богочовек Христос, Бог Цркве, говори прокуратору Понтију Пилату и свима људима: Царство моје није од овога света![13] Првоврховни апостол Павле заповеда: Не упрежите се у исти јарам с невјерницима; јер шта има праведност са безакоњемили какву заједницу има свјетлост с тамoмА какву сагласност Христос с ВелијаромИли какав дио има вјерни с невјерником? И какво је слагање храма Божијег са идолима?[14] Најљубљенији ученик Христов и највећи тајновидац Новог Завета, Свети Јеванђелист Јован Богослов, опомиње: Не љубите свијета ништо је у свијету. Ако неко љуби свијет, љубави Очеве нема у њему. Јер све што је у свијету: похота тјелесна, и похота очију, и надменост живљења, није од Оца, него је од свијета, и свијет пролази и похота његоваа онај који твори вољу Божију остаје вавијек![15]Свети апостол Јаков упозорава да је пријатељство према свету, непријатељство према Богу (Јак. 4, 4)! Свети Игњатије Брјанчанинов поучава да се речју свет означавају они људи који воде грехован живот противан Вољи Божијоји живе за време, а не за вечност[16]. Равноапостолни Николај српски тајноводи: Ваистину, и није могуће угодити свету и БогуБогу се још може угодити истином и правдом, док се свету не може угодити ама баш никако, ни истином, ни лажју, ни правдом, нити неправдом![17] Блаженопочивши грузијски старац, архимандрит Лазар Абашидзе, сведочи: Пошто свет сам у себи нема ипостасну истину која би му открила праву вредност ствари; само један закон јасно дефинише шта је грех, а шта добро: то је јеванђелски закон![18]

III

Вапијући глас Светог Свештеномученика Јована Рапајића укорава све нас: боље је и ђаволски бити свим бићем, него бити Божији и мамонски у исти мах[19]!

Преподобни Јаков Жички обраћајући се посланицом српском свештенству за време Другог светског рата, посведочио је: Ви свештеници сте опоганили дух свој римском и светском науком![20]

И грми Свети Ава Јустин из Царства Божијег на „светостˮ београдског синода и сабора, и на сав род српски: политичко партизанство свештеника и првосвештеника граничи издајством Светосавља и Православља; ако чак и многи свештеници, и многи епископи изневере Светосавље, па ти останеш сам на светосавском путу, – и онда се не бој, него храбро и чврсто држи светосавску заставу до краја, до мученичког краја и радосне смрти за светосавске светиње и идеале![21]

После представљења блаженопочившег патријарха Павла (2009) духовно раслабљени српски епископи надахнути домостројем хришћанског дуализма, постигли су оно што у свештеној историји српскога народа, није пошло за руком никоме. Успели су да се саблажњују о Духовдано тајноводство српских светитеља (јер су српски светитељи од Светог Саве до Новојављеног Јустина Ћелијског осудили дуализам и клерикализам!) и да се саблажњују о многострадални и непокајани српски народ! Успели су да се теше и подвизавају фарисејистиком нејеванђелске стварности (православним факултетима, православном теологијом, црквеном дипломатијом, светским савезом цркавâ, екуменизмом, расколом, епискополатријом); успели су да предају српске православне светиње у Македонији странцима; упињу се да умање број канонизованих Мученика Јасеновачких. Штавише, у духу папистичке традиције antemurale christianitatis бацајући анатему на чланове Православног Никеоцариградског Символа вере који се тичу исхођења Духа Светога од Бога Оца и учења о Цркви као Телу Христовом, патријарх Порфирије изнова је бацио анатему на православне Србе!

Богородичност Истинâ Цркве Христове мора остати неповређенa! Зато се према Безгрешним Речима Васкрситеља, хула на Светога Духа Истине, који јесте Душа и Учитељ Цркве, неће опростити никадa (Мт. 12, 31)!

Папа и не мора посетити Србију. Папистички дух дуализма по Србији и српским земљама деценијама институционализовано чинодејствује, надзире и кажњава.

Блажени који не видеше, а вероваше (Јн. 20, 29)! Христос Воскресе!

资料来源: stanjestvari.com

12. мај 2024.


[1] Преподобни Јустин Ћелијски: „Човек или Богочовекˮ, Православна Црква и екуменизам, Наследници оца Јустина, манастир Ћелије, Ваљево, Београд, 2001, стр. 134.

[2] Нав. дело, стр. 134.

[3] Исто, стр. 143.

[4] Вид. Жарко Видовић: Срби и Косовски завет у Новом веку, Српски научни центар, Пријатељи професора Жарка Видовића, Београд, 2021, стр. 74-75.

[5] Нав. дело, стр. 74.

[6] Исто, стр. 74-78.

[7] Исто, стр. 84.

[8] Исто, стр. 90.

[9] Здравоумни архимандрит Рафаил Карелин подсећа: „Запад је хтео да Царство Небеско спусти на земљу и да земаљским средствима изгради рај на земљи. Исток је увек плаћао данак – цару царево – и припремао пут за Царство Небеско у срцу човековом, за прелазак у вечно Царство, а не у земаљско.ˮ (Архимандрит Рафаил Карелин: „Одлике религијског начина размишљања Истока и Западаˮ, Хришћанство и модернизам, прев. Божана Х. Стојановић, манастир Успења Пресвете Богородице Подмаине, Будва, 2013, стр. 105)

[10] Жарко Видовић: Срби и Косовски завет у Новом веку, стр. 90.

[11] Нав. дело, стр. 91.

[12] Свети Николај Жички и Охридски просвећује Духом Светим: „Светосавски епископат је сав потицао из Свете Горе. При обновљењу епископата треба управити поглед пре свију и свакога на манастирлије, и то на оне који су прошли монашку дисциплину првенствено било у Светој Гори, било пак у неком отачаственом манастиру уређеном по светосавски, како смо пре изнели. Епископи подвижници и епископи књижници, тако се могу назвати епископи светосавски и епископи модерни. Подвиг и књиге, манастирска школа практичног подвига, практична дисциплина духа и живота, или светска школа писмености, интелектуалних сведоџби и књижевних радњи. Да овај други школски епископат стоји ниже од оног подвижничког епископата, излишно је и говорити! Монаси подвижници у већини случајева силом су довлачени и постављани на столице епископске. И такви су бивали најбољи пастири Цркве Христове. При избору епископа треба осујетити, чак и казнити, сваку личну агитацију, посредну или непосредну. Сузбити гордељивце и наметљивце, то нека је правилопри избору епископа. Гордељиви су они који највише полажу на школску сведоџбу и књигу, али немају школу подвига, јер кад би ову имали, не би били гордељиви. Наметљиви су они који похотствују на епископски чин, не ради живота небеског, него ради живота земаљског!ˮ (Свети Николај Жички и Охридски: Војловички стослов, манастир Успења Пресвете Богородице Подмаине, Будва, 2016, стр. 19-20)

[13] „Царство моје није од овога свијета; кад би било од овога свијета Царство моје, слуге мо    је би се бориле да не будем предан Јудејцима; али Царство моје није одавде.ˮ (Јн. 18, 36)

[14] 2. Кор. 6, 14-16.

[15] 1. Јн. 1, 15-17.

[16] Свети Игњатије Брјанчанинов: „Светˮ, Енциклопедија православног духовног живота, прев. Младен Станковић, Православна мисионарска школа при храму Светог Александра Невског, Београд, 2008, стр. 456.

[17] Свети Николај Жички и Охридски: Љубостињски стослов, манастир Успења Пресвете Богородице Подмаине, Будва, 2016, стр. 15.

[18] Архимандрит Лазар Абашидзе: „Како се јеванђелско добро разликује од људског добраˮ, О тајним болестима душе, прев. Марина Тодић, манастир Успења Пресвете Богородице Подмаине, Будва, 2014, стр. 79.

[19] Свештеномученик Јован Рапајић, Витез и сведок КрстаСрбски духовни луг XX века, Православна мисионарска школа при храму Светог Александра Невског, Београд, 2015, стр. 209.

[20] Монах Јаков Арсовић, Свети сведок покајањаСрбски духовни луг XX века, Православна мисионарска школа при храму Светог Александра Невског, Београд, 2015, стр. 170.

[21] Преподобни Јустин Ћелијски: „Православно свештенство и политичке партијеˮ, Сетве и жетве, Наследници Оца Јустина, манастир Ћелије, Ваљево, Београд, 2007, стр. 551.

提交人的头像

关于Центар за геостратешке студије

中心的地缘战略研究是一个非政府和非营利协会成立于贝尔格莱德成立大会举行28.02.2014. 按照规定的技术。11. 和12。 法律协会联合会("官方公报Rs",没有。51/09). 无限期的时间,以实现的目标在科学研究领域的地缘战略关系和准备的战略文件、分析和研究。 该协会开发和支持的项目和活动旨在国家和国家利益的塞尔维亚,有的状态的一个法律实体和在登记册登记在按照法律的规定。 特派团的中心的地缘战略研究是:"我们正在建设的未来,因为塞尔维亚应得的:价值观,我们表示的建立,通过我们的历史、文化和传统。 我们认为,如果没有过去,没有未来。 由于这个原因,为了建立未来,我们必须知道我们的过去,珍惜我们的传统。 真正的价值是直接地,且未来不能建立在良好的方向,而不是基础。 在一个时间破坏性的地缘政治变革,至关重要的是作出明智的选择和做出正确的决定。 让我们去的所有规定和扭曲思想和人工的敦促。 我们坚定地认为,塞尔维亚具有足够质量和潜力来确定自己的未来,无论威胁和限制。 我们致力于塞尔维亚的地位和权利决定我们自己的未来,同时铭记的事实,即从历史上看已经有很多的挑战、威胁和危险,我们必须克服的。 " 愿景:本中心的地缘战略的研究,希望成为一个世界领先组织在该领域的地缘政治。 他也希望成为当地的品牌。 我们将努力感兴趣的公众在塞尔维亚在国际议题和收集所有那些有兴趣在保护国家利益和国家利益,加强主权、维持领土完整,保护传统价值观、加强机构和法治。 我们将采取行动的方向寻找志同道合的人,无论是在国内和全世界的公众。 我们将重点放在区域合作和网络的相关非政府组织、在区域一级和国际一级。 我们将启动项目在国际一级支持重新定位的塞尔维亚和维护领土完整。 在合作与媒体的房子,我们将实施的项目都集中在这些目标。 我们将组织的教育感兴趣的公众通过会议、圆桌会议和研讨会。 我们将试图找到一个模型,用于发展的组织,使资助活动的中心。 建立一个共同的未来: 如果你有兴趣与我们合作,或帮助的工作中心的地缘战略研究中,请通过电子邮件: center@geostrategy.rs

发表回复

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注