地缘政治而政治

Михаил Кучерјави: Руски свет, шта даље?

Преносимо из часописа persona-strany.ru

Пише: М. М. Кучерјави, генерал-потпуковник, доктор политичких наука, државни саветник Руске Федерације 1. класе, од децембра 2017. до јануара 2019. – вицегубернатор Санкт Петербурга

Награде: Орден за војне заслуге и медаља „За војне заслуге“

Фото: Михаил Кучерјави

Руски свет је формирани глобални културни и цивилизацијски феномен који обједињује народе и територије на основу вековних традиција поштовања и очувања руске културе, владања руским језиком и препознавања сопствене припадности Русији.

Територија руског света почиње у Руској Федерацији и иде далеко иза њених граница, пружајући се не само на постсојетски простор, већ и на друге земаље света у којима живе милиони људи посвећених Русији.

Већ је постало очигледно да су институције и организације настале после Другог светског рата, као што су НАТО, СТО, ЕУ, Савет Европе, а данас, можда и УН, као и друге, постале архаичне, неспособне да одговоре на нове изазове и нова правила међународне политике, водећи рачуна о интересима целокупне светске заједнице.

Данас цео свет са напетошћу посматра развој догађаја у току руског извођења специјалне војне операције (СВО) у Украјини са циљем њене демилитаризације и денацификације.

По мом мишљењу, СВО је усмерена против етаблираниог у међународној арени диктата САД и западних земаља са циљем спречавање даљег разарања руског света.

Специјална војна операција почела је у контексту дугогодишњег рата против Русије у свим областима: политичкој, економској, информативној, идеолошкој, социјалној, дипломатској итд. САД и земље НАТО-а су се дуго припремале територију Украјине као одскочну даску за напад на Русију, засићујући је огромном количином свих врста модерног наоружања, укључујући могућност стварања такозваног „прљавог“ нуклеарног оружја, развијањем мреже лабораторија за истраживање и стварање биолошког оружја.

У блиској будућности спремали су се да нанесу огромну штету Руској Федерацији, користећи територију Украјине као креирани театар војних операција. Тако су САД заједно са земљама ЕУ спремале још једну прерасподелу света, где је улога жртве додељена Русији.

Успешна демилитаризација земље подразумева преузимање контроле над њеним главним административним и индустријским центрима, демобилизација оружаних снага, преоријентација или ликвидација војне индустрије како би се искључило обнављање и поновно наоружавање војске.

Денацификација у овом случају подразумевава потпуну ликвидацију нацистичке украјинске државе, стварање и подршка проруских извршних, законодавних и судских власти на свим нивоима, искључење било каквих дејстава која имају за циљ приближавања западу и инсталацију русофобске идеологије.

Оба ова циља подразумевају не само контролу над највећим украјинским градовима, већ и над територијом земље са затварањем граница са западним државама.

Не чекајући завршетак вруће фазе СТО, неопходно је приступити стварању нових војно-политичких организација прелазног периода на ослобођеним територијама. Ако се не испуни овај задатак, као резултат на власт у ослобођеним градовима и селима могу доћи више националистички и русофобно настројених елеменати, него сада.

Фото: Структура власти

Предлажем следећу опцију за организовање управљања ослобођеним током СВО територија за прелазни период (3–5 година).

За решавање вишеструких и вишеслојних задатака како би се обезбедио опстанак читавог комплекса мера на ослобођеним територијама, предлаже се организација система управљања, обједињеног јединственим државним стратешким програмом у трајању од 7–10 година, узимајући у обзир прелазни период (3–5 година).

У ту сврху се предлаже формирање Државне комисије за развој ослобођених територија на савезном нивоу (у даљем тексту Комисија) којим председава први заменик председника Владе Руске Федерације (могуће је увођење посебне позиције председника Државне комисије у рангу првог заменика председника Владе Руске Федерације одлуком председника Руске Федерације).

У циљу непосредног организовања целокупног одрживог система на ослобођеним територијама, Комисија треба да у ранг овлашћених лица укључи високостручне функционере лојалне Русији у рангу представника председника Руске Федерације – заменика председника Владе Руске Федерације. Стални рад ових функционера мора бити обезбеђен одговарајућим апаратима (администрацијом) са њиховим сталним смештајем на ослобођеној територији.

Именовати за начелнике војно-политичких управа у регионалним и окружним центрима, насељима, селима грађане Руске Федерације са искуством у локалним административним и привредним активностима. У регионалним центрима за прелазни период могуће је увођење функције генералног гувернера. У свим насељима, од регионалног центра до села, у прелазном периоду створити одговарајуће команде војне полиције Руске Федерације.

Предвидети стварање у регионима и окрузима релевантних структура војног тужилаштва Руске Федерације, војних судова Руске Федерације и Истражних комитета РФ прелазног периода.

Опште руковођење и одговорност за резултате рада успостављених структура лежи на руководиоцима војно-политичке управе прелазног периода на свим нивоима.

Предлаже се да се на ослобођеним територијама по завршетку СВО формирају три територијална округа прелазног периода. Две призната од стране Руске Федерације републике, Доњецка Народна Република (у даљем тексту – ДНР) и Луганска Народна Република (у даљем тексту – ЛНР) остварују егзистенцију ван оквира транзиционог периода.

Фото: Територијална организација ослобођених подручја

Западни територијални округ (у даљем тексту ЗТО), који се састоји од 8 области: Волинска, Закарпатска, Ивано-Франковска, Лавовска, Ровењска, Тернопољска, Хмељницка, Черновачка. Окружни центар ЗТО – град Хмељницки.

Централни територијални округ (у даљем тексту – ЦТО) који се састоји од 8 области: Виничка, Житомирска, Кијевска, Полтавска, Сумска, Харковска, Черкаска, Черниговска. Окружни центар ЦТО – град Кијев.

Југоисточни територијални округ (у даљем тексту ЈИТО) који се састоји од 6 области: Дњепропетровска, Запорошка, Кировоградска, Николајевска, Одеска, Херсонеска. Окружни центар ЈИТО – град Дњепар.

Признате од стране Руске Федерације републике: ДНР (главни град – град Доњецк), ЛНР (главни град – град Луганск).

Комисија треба да има и прве заменике савезних министарстава и савезних служби на челу посебно формираних радних група ових ресора. У рад Комисије могу бити укључени руководиоци радних група државних корпорација, посланици Државне думе Федералне скупштине Руске Федерације, сенатори Савета Федерације Федералне скупштине Руске Федерације, представници Генералног тужилаштва Руске Федерације, Истражног комитета Руске Федерације, Врховног суда Руске Федерације, друштвених организација, представници Руске православне цркве.

Наредбом Владе Руске Федерације, предлаже се, у циљу пружања патронатске помоћи, да се региони ослобођених територија додељују субјектима Руске Федерације на прелазни период.

У циљу координације деловања и обједињавања напора свих савезних органа за спровођење стратешког руковођења Оружаним снагама Руске Федерације за период специјалне војне операције, формирати Штаб врховне команде као ванредни орган највише војне управе којим председава председник Руске Федерације. – Врховни командант.

Чланови штаба Врховне команде могу бити: председник Владе Руске Федерације, председник Државне думе Руске Федерације (по посебној одредби), председник Савета Федерације Федералне скупштине Руске Федерације (по посебној одредби), министар одбране Руске Федерације – заменик председавајућег Штаба Врховне команде, директор Федералне службе безбедности Руске Федерације, директор Спољнообавештајне службе Руске Федерације, директор Федералне службе обезбеђења Руске Федерације, министар унутрашњих послова Руске Федерације, министар за цивилну одбрану, ванредне ситуације и отклањања последица елементарних непогода Руске Федерације, директор Федералне службе трупа Националне гарде Руске Федерације, начелник Генералштаба Оружаних снага Руске Федерације.

Радно тело Штаба Врховне команде је Генералштаб Оружаних снага Руске Федерације. Одлуке Штаба Врховне команде обавезујуће су за органе власти Руске Федерације на свим нивоима. Ови предлози захтевају детаљну студију након њихове координације и одобрења у надлежним органима и структурама Руске Федерације.

30. јул 2022. 

提交人的头像

关于Центар за геостратешке студије

中心的地缘战略研究是一个非政府和非营利协会成立于贝尔格莱德成立大会举行28.02.2014. 按照规定的技术。11. 和12。 法律协会联合会("官方公报Rs",没有。51/09). 无限期的时间,以实现的目标在科学研究领域的地缘战略关系和准备的战略文件、分析和研究。 该协会开发和支持的项目和活动旨在国家和国家利益的塞尔维亚,有的状态的一个法律实体和在登记册登记在按照法律的规定。 特派团的中心的地缘战略研究是:"我们正在建设的未来,因为塞尔维亚应得的:价值观,我们表示的建立,通过我们的历史、文化和传统。 我们认为,如果没有过去,没有未来。 由于这个原因,为了建立未来,我们必须知道我们的过去,珍惜我们的传统。 真正的价值是直接地,且未来不能建立在良好的方向,而不是基础。 在一个时间破坏性的地缘政治变革,至关重要的是作出明智的选择和做出正确的决定。 让我们去的所有规定和扭曲思想和人工的敦促。 我们坚定地认为,塞尔维亚具有足够质量和潜力来确定自己的未来,无论威胁和限制。 我们致力于塞尔维亚的地位和权利决定我们自己的未来,同时铭记的事实,即从历史上看已经有很多的挑战、威胁和危险,我们必须克服的。 " 愿景:本中心的地缘战略的研究,希望成为一个世界领先组织在该领域的地缘政治。 他也希望成为当地的品牌。 我们将努力感兴趣的公众在塞尔维亚在国际议题和收集所有那些有兴趣在保护国家利益和国家利益,加强主权、维持领土完整,保护传统价值观、加强机构和法治。 我们将采取行动的方向寻找志同道合的人,无论是在国内和全世界的公众。 我们将重点放在区域合作和网络的相关非政府组织、在区域一级和国际一级。 我们将启动项目在国际一级支持重新定位的塞尔维亚和维护领土完整。 在合作与媒体的房子,我们将实施的项目都集中在这些目标。 我们将组织的教育感兴趣的公众通过会议、圆桌会议和研讨会。 我们将试图找到一个模型,用于发展的组织,使资助活动的中心。 建立一个共同的未来: 如果你有兴趣与我们合作,或帮助的工作中心的地缘战略研究中,请通过电子邮件: center@geostrategy.rs

发表回复

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注